Provozní doba: Po-Pá 8 - 15 hod   Infolinka: 777 283 009   E-mail: info(a)esel.cz   Adresa: Kutnohorská 678, 281 63 Kostelec nad Č. lesy

děláme svět lepším

GEOplast

Skladovací systémy na pelety


Zpětné volání
 
Rychlá objednávka ZBOŽÍ nebo SLUŽBY

Provozní doba: Po - Pá 8 - 15 hod
Infolinka: 777 283 009
E-mail: info(a)esel.cz
Adresa: Kutnohorská 678
281 63, Kostelec nad Č. lesy

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

archiv aktualit »


Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek

I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Dobrý den, 

v tomto měsíci je to přesně rok, co mám instalovaný v rodinném domku automatický kotel Benekov C27, přičemž realizaci provedla vaše firma ESEL. Skutečně se zcela výjimečně dodatečně vyjadřuji k hodnocení a to hlavně z důvodu, že jsem se písemně mailem vyjádřil ihned po instalaci kotle. Podotýkám, že velmi pozitivně a ani netuším, jestli to nějak bylo oceněno vedením či majitelem a hlavně nějak signalizováno konkrétním zaměstnancům, kterých se to týkalo.  
Podotýkám, že jsem velice náročný zákazník. Nebudu ani zastírat, že jsem zpočátku váhal - jelikož cena za realizaci, nebyla zrovna od vaší firmy nejlevnější.  
Budu se tedy opakovat ....., byl jsem velice spokojen již po prvním kontaktu s vaším pracovníkem, při předem dohodnuté prohlídce kotelny a návrhu řešení nové kotelny /typ kotle, umístění, rozpočet seznámení se službami spojené s případnou realizací, trpělivé vysvětlení funkcí několika typů zařízení, konstatování výhod – nevýhod, poskytnutí katalogů ke klidnému prostudování funkcí nabízených kotlů/. Překvapil mě skutečný profesionální zájem a vystupování pracovníka a téměř obratem zpracované nabídky s rozpočtem. 
Realizace výměny kotle proběhla naprosto v pořádku v daném termínu vše, jak bylo uvedeno v rozpočtu. Na místě po instalaci a spuštění kotle do provozu jsem byl okamžitě pracovníky seznámen se skutečnými náklady, tedy co bude odečteno, případně doúčtováno a opětovně trpělivě seznámen s nastavením, provozem i údržbou kotle. Neocenitelné jsou kontakty a telefonická podpora při nějakých problémech. 
Této telefonické podpory jsem i dvakrát krátce po spuštění kotle využil a opětovně musím konstatovat: profesionální přístup, okamžitá pomoc a rada. Kotel je do současné doby naprosto bez poruchy. Pouze došlo k pohybu násypky a vychýlení asi o 3 cm, tedy asi kosmetická vada, která by neměla mít vliv na funkčnost, což mělo být zapříčiněno slehnutím nějakého těsnění a bylo mě přislíbeno, odstranění této závady při následné kontrole, ale to jsem netušil, že to bude za dva roky od instalace. Přivítal bych kontrolu zařízení po roce, když už zákazník má nějaké zkušenosti s obsluhou, provozem kotle a může mít na technika nějaké otázky spojené s úsporou paliva, vysvětlení a pochopení všech i rozšířených funkcí / např. letní provoz, prázdninový provoz, nastavení útlumu, podávání paliva a pod. /To skutečně nelze všechno pobrat, když máte zařízení několik hodin nainstalované.  Z mé zkušenosti je to dost podstatné, jelikož mnohdy zákazník trošku nevědomky upraví některé funkce ve snaze docílit úspory a opak je pravdou. Potom má pocit, že zařízení zase není tak úsporné, jak je deklarované. Pokud by technik po nějaké době při kontrole zjistil jiné nastavení, než bylo původní, mohl by vysvětlit, zda to je dobrý krok, či nikoliv a zda by se dalo záměru docílit jiným efektivnějším způsobem. Já osobně jsem do současné doby moc nepochopil nastavení přehledu spotřebovaného paliva – tedy, abych měl jasno, kolik paliva bylo denně spotřebováno, ačkoliv jsem si nastavení v manuálu přečetl.  
Pochopitelně se vůbec nedá srovnávat původní kotel Dakon 32 s automatickým kotlem v tomto případě Benekov C27. Pohodlí, čistota,  regulace teploty dle požadavků, úspora paliva, žádné obtěžování kouřem sousedů. I v letošních  mrazech přikládání jednou za dva až tři dny v plném provozu.     
Musím konstatovat, že vůbec nelituji větší investice, když instalace, komunikace se zákazníkem a podpora, kterou deklaruje vaše firma v nabídce je skutečná. Doporučuji vaší firmu v mém okolí. Podotýkám, že i vyřízení podkladů pro dotaci, bylo naprosto v pořádku.     
Tedy jsem jako zákazník spokojen, není nic, co bych chtěl nějak vytknout. Po pravdě, bych možná uvítal, opravu - srovnání  násypky dřív, jak v roce 2018. Předpokládám, že se jedná o opravu v záruce a nebudu jí muset následně platit. Tuto závadu jsem hlásil pouze telefonicky technikovi, který potvrdil, že to není žádný problém a může být odstraněn při kontrole kotle.         
S pozdravem

Václav Jirásek, Kladno, 15. 2. 2017     

Datum publikování článku: 15.02.2017

copyright © esel – 2008